Witaj czytelniku .... ponownie

Przyznaję się bez bicia, trochę opuściłam się w blogowaniu, a raczej porzuciłam tego bloga na ponad rok. Jak to w życiu bywa dużo się w tym czasie działo, zmieniło. Gdy zakładałam tego bloga, dokładnie dwa lata temu, chciałam pisać tutaj regularnie, ale nigdy jakoś nie było mi do tego po drodze. Prowadziłam wówczas kanał na Youtube, który był tematycznie inny od tego co 'działo' się tutaj. Ten blog miał być odskoczniom od tego co robiłam tam, oraz od ludzi których przez Youtube'a poznałam, o ile ludzie to odpowiednie słowo, które mogę użyć w stosunku do tych osób.
Przez ten kanał również, byłam mocno ograniczona tematycznie, czego nie lubię. Sądzę, że mając jedno życie, robienie stale tego samego, szczególnie jeśli cię męczy mija się z celem. 




WSZYSTKO OD POCZĄTKU 

Postanowiłam tutaj wrócić, wszystko zmienić i zacząć od początku. Więc o czym to będzie? 
Będę pisać dla Was, o życiu, o modzie, o urodzie, o wszystkim co przyjdzie mi na myśl. Nie chce się ograniczać i wybierać jeden przewodni temat. Stawiam tu przede wszystkim na naturalność, prostotę przekazu i posty pisane prosto z serducha, bo w przeciwnym razie jaki miałoby to sens. Witam Cię czytelniku ponownie i miejmy nadzieje tym razem na znacznie dłużej






Komentarze